Ochotníci T. J. Sokol Dřevohostice všechny zvou na divadelní představení „Šťastní pozůstalí“
Předprodej vstupenek začíná v pátek 9. 3. 2018.
Ochotníci T. J. Sokol Dřevohostice všechny zvou na divadelní představení „Šťastní pozůstalí“
Předprodej vstupenek začíná v pátek 9. 3. 2018.
Datum konání: 28. 4. 2018
V sobotu, dne 28. dubna 2018,
v době od 13:00 hod. - 13:40 hod.
proběhne v naší obci pravidelný sběr nebezpečného odpadu.
Z důvodu státního svátku bude páteční svoz odpadu přesunut ze dne 30. března (pátek)
na čtvrtek 29. března 2018
POPLATKY OBCE ŽÁKOVICE
na rok 2018
Komunální odpad: 400,- Kč/ osobu a rok
Stočné: 140,- Kč/ osobu a rok
Poplatek za psa: 60,- Kč za 1 psa
100,- Kč druhý a další pes
Splatnost: 30. června 2018
Všechny uvedené poplatky můžete uhradit v hotovosti, v kanceláři obecního úřadu, nebo převodem na bankovní účet obce
od 1. března 2018 do 30. června 2018
Bankovní účet obce: 86 - 7205170267/0100,
vedený u Komerční banky Lipník nad Bečvou.
Jako variabilní symbol uveďte číslo popisné.
Firma Rybářství Tovačov bude
v pátek 2.2.2018 od 10.00 - 10.20 hod.
u obecního úřadu prodávat:
Kapr I.třídy do 2,5 kg / 1 kg za 84,- Kč
Kapr výběr nad 2,5 kg / 1 kg za 94,- Kč
Pstruh 1 kg za 165,- Kč
Amur 1 kg za 95,- Kč
Tolstolobik 1 kg za 57,- kč
ZMĚNY: zmeny_JR.pdf
Vážené paní starostky, vážení páni starostové,
obracím se na Vás s velkou prosbou o spolupráci při informování Vašich občanů o změnách v jízdních řádech, které proběhnou k 28. lednu 2018. Vzhledem k tomu, že změna v jízdních řádech se dotkla drtivé většiny obcí Olomouckého kraje, jsme nuceni rozeslat tento hromadný e-mail, abychom zabránili nedostatečné informovanosti právě těch občanů, kteří jsou bez přístupu k internetu nebo s ním třeba vůbec neumí. Chtěla bych Vás tímto poprosit o využití Vašich informačních kanálů k informování Vašich občanů o změnách v jízdních řádech. Rádi bychom využili Vašich možností např.:
Vzhledem k tomu, že nejsme schopni připravit více než 300 jedinečných e-mailů s dotčenými linkami pouze pro Vaši obec, chtěli bychom Vás požádat o součinnost.
Všechny změnové jízdní řády naleznete během zítřejšího dne na stránkách www.kidsok.cz v sekci jízdní řády od 1. 1. 2018, kde bude záložka „Změny JŘ od 28. 1. 2018“. Na tyto stránky budeme také odkazovat ve všech informačních kanálech. Nicméně pro Vaši informovanost a možnost přípravy informací pro Vaše občany zasílám seznam veškerých změnových jízdních řádů ještě i přílohou tohoto mailu a taktéž všechna pdf jízdních řádů, které prošly změnou. Prosím Vás tímto o výběr právě těch linek, které se dotýkají Vaší obce. V případě, že si nebudete ve výjimečných případech vědět rady, můžete se na mě obrátit. Nasměrovala bych Vás, případně poradila.
V každém případě můžete čekat zpětnou vazbu na všechny obecní dopisy a maily, postupně se s Vámi buď já za Olomoucko, Prostějovsko, Přerovsko a Hranicko nebo kolega Ing. Martin Konečný za Šumpersko a Jesenicko spojíme. Nicméně Vás poprosím v kontextu dalších úprav, které budeme v jízdních řádech dělat (již v menším rozsahu než k 28. 1. 2018), abyste sledovali naše webové stránky. Naší snahou bude postupně řešit změny jízdních řádů ke spokojenosti Vás, cestujících i objednatele veřejné dopravy.
Koordinátor veřejné dopravy v Olomouckém kraji se v uplynulém roce dopustil několika zásadních chyb v konstrukci jízdních řádů i komunikaci. Spolu se stávajícími konstruktéry jízdních řádů jsme se snažili v limitovaném čase napravit chyby svých bývalých kolegů a nalézt řešení problémů dotýkajících se co největšího počtu cestujících veřejnou dopravou. Udělali jsme maximum, které bylo v limitovaný čas možné. Žádná z Vašich žádostí nezůstane bez odezvy, nicméně v některých oblastech, zejména na Hranicku, Prostějovsku a Přerovsku, je problémových míst tolik, že k některým jsme se sice dostali, ale museli je odložit, protože tak komplexní změny není možné během 14 dní stihnout. Naší snahou je provádět takové revize jízdních řádů, které nebudou na papíře jen dobře vypadat, ale budou mít zásadní pozitivní dopad na kvalitu obslužnosti. Toto si vyžaduje systematický a pečlivý přístup a také Vaše zapojení. V následujících týdnech se postupně budeme snažit vrátit ke kvalitě dopravní obslužnosti, která byla před 1. 1. 2018.
Přijměte, prosím, tímto mou omluvu jménem KIDSOK za komplikace, které Vám i Vašim občanům počátkem letošního roku vznikly. Pevně věřím, že se nám v dohledné době i za Vašeho přispění podaří opětovně zajistit kvalitní obslužnost obcí v IDSOK a získat spokojené cestující.
Děkuji za pochopení i spolupráci.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Mgr. Lenka ZAJÍČKOVÁ, Ph.D.
Vedoucí oddělení
oddělení dispečerského řízení
tel: +420 587 336 667
mob: +420 777 748 274
e-mail: zajickova@kidsok.cz